17. N. Marmara

organlar dolaşıyor en şık urbalarıylayanlarında sürüdükleri salya sümük orgazm itlerikusarken doğal sevinin göz ucunakorkunç ve vahşi tayları dizginlenemeyen tendüzüşme eğrilerinin ve ölü seviciliğinin bokunu çıkarırdıyaşayan değil ölü ya da yarı ölü bedenlerorganları uğruna cinayetler işler cinnetler geçirirkenvajina suratlı dişiller fallus suratlı erillerdayandıkları ve bastırdıkları bedenlerin çöküntüleri altındainlerlerdiinleyiş küçük arı ve şirret inleyiş yalan duygularınkaypak hazlarında vahşi bir söylendikentin caddelerinde çıngırak dilli çığırtkanların ete davetidaha da azdırırdı kızışmış organlarıfantezi ve düzüşme pratiklerinin ortasındakan gülümseyen bir vajina içine alacağı bir fallus ararkenen köhne fallusun kalkık burnu estetik bir anıttıbirbirine giren ve çıkan bedenlerin dilioral çağrışımlarla zenginleşirken her şeybacak aralarına sıkıştırılmış kapitalist bir tüketim çılgınlığıydıcıngılında ideal bedenlerin sunulduğuperde gerisi buyruklarda bir fare zehiri bileklitoris anlamlandırma düzeyinde hoş bir bedeninbacak arası merkezinde pazarlanıyorduaslolan pazarlamanın ve metanın gücüydüaşırı boyanmış ve gülümseyen o kızıl rujlu vajinalibidosuna söz geçiremeyen azgın semirmiş ve kalkık fallusanıtsal betimiydi zamanın çağın ve çürüyüşünyaşanan; nasıldı ki?..Nilgün Marmara

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir